Založ si blog

Tak dobre, som ochotný diskutovať s Igorom

Po dlhšej odmlke som sa rozhodol opäť zvýšiť kvalitatívnu úroveň internetového vydania denníka ,,že,, Pravda, aj keď viac by sa mi hodil názov ,,Pravda zvíťazí,,. Bol by to retro názov, ktorý by úplne vystihol našu slovenskú naivnosť.

Naivnosťou v zmysle sympatií k jednotlivým politickým zoskupeniam. Aj ja ako väčšina z nás podľa volebných výsledkov som bol plný očakávania ako nám bude dobre keď sa k moci dostane pravica. Samozrejme neočakával som niečo nereálne, ale aspoň náznaky k lepšiemu a trocha vyššiu politickú kultúru, ktorú žiaľ okrem premierky nikto nemá. A je mi jej aj ľúto, že akú chamraď to musí riadiť.  Ale ruku na srdce – trojlístok Smer-SD, SNS, HZDS-LS to bolo resp. bol úplne iný level. Ale je tu jeden pán poslanec, ktorého by som z tej chamrade vytrhol. Jeho meno je Igor Matovič. Jemu zatiaľ môžem asi len toľko vytknúť, že odkedy predal regionálne noviny manželke tak už ich nemám v schránke stabilne každý utorok, ale to už je o inom. Jeho vystupovanie, poukazovanie a návrhy sú z pohľadu obyčajného občana zrozumiteľné. Samozrejme medzi obyčajných občanov nezaraďujem sympatizantov opozície. Tí nech si spytujú svedomie do akých problémov dostali ich hlasy vo voľbách v roku 2006 Slovensko.

Z pána Matoviča mám pocit, že mu ide o to o čom hovorí a to si o inom politikovi nedovolím napísať a ani povedať. Na druhej strane sa musí skutočne ešte zorientovať, ale dajme mu šancu. My obyčajní ľudia ako aj médiá a opozícia.

A Igor, nech ťa netrápi, že Smeráci nie sú ochotní ísť s tebou do diskusie. Veď ich pochop a pozri sa na to z ich pohľadu. Už ich zrejme nebaví ešte aj v nedeľu obhajovať vlastnú špinavosť.

Pomaly mi končí rybárska sezóna a nedeľe  budem mať čas tak ak chceš ja si s tebou tú diskusiu dám aj ráno o siedmej a aj bez Zlatice. Lebo zdieľam väčšinu tvojich názorov a verím, že o štyri roky budeš už v inej pozícii a nemyslím tým Haidera s ktorým vidí nejaký Repa paralelu s tvojou osobou. Paralelu s touto osobou môže objaviť akurát tak v Róbertkovi CSc.

P.S.

Tento blog som písal povrchne a v určitých častiach aj ironicky. Vlastne tak ako sa správa chamraď v parlamente.

Tu nejde o Chrena a Švejnu

08.10.2010

Až do včera som považoval ľudí z Aliancie Fair-Play skutočne za tých, ktorým ide o dobro pre Slovensko. Ale ak si niekto z vás, čo čítajú tieto riadky , včera večer pozrel v istej televízii diskusnú reláciu Pod lampou a vydržal až do konca, tak predpokladám, že nemohol zaspať. To, čo považovali za obrovské problémy v tejto akože kauze pán Kunder(že Fair-play) a pán [...]

Róbertko je mäkkýš

06.10.2010

Môže byť niekto múdrejší, čestnejší ako najobľúbenejší, najmilší a neviem aký super politik NR SR? Určite nie – myslia si určití . Áno, tí určití,už vedia o kom budem viesť blog, lebo pre nich je Boh, ktorého si už momentálne s iným pomýliť nemôžu, lebo ten druhý už elektrazuje v Trenč.Tepliciach. Je 40% občanov SR, ktorí sú vyznávačmi kresťanstva [...]

Spartak Moskva-Žilina

28.09.2010

Po zápase s Chelsea bolo počuť na hru Žiliny samé pozitívne reakcie hlavne za hru v druhom polčase. Nebudem sa vracať k tomu zápasu, žiaľ nemohol som ho sledovať a tým pádom ani hodnotiť. Ale nedámi jednu poznámku. Mužstvo, ktoré v 47minúte vyhráva 4:0 už zvyčajne dohráva zápas, hrá čo potrebuje a vystríha sa zraneniam. Páči sa my ofenzívne poňatie hry Žiliny, ale [...]

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 11966x
Priemerná čítanosť článkov: 1709x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy